Հուշարձանագետ Սամվել Կարապետյանը հարցազրույց է տվել «Չենք լռելու» երիտասարդական նախաձեռնության «Մերկ պատմություն» շարքին:
Գիտնականը պնդում է, որ Հայ առաքելական եկեղեցին օտարին ծառայելուն վարժված կառույց է, և դրա համար նրա գոյությունը հանդուրժվել է մեզ տիրած ազգերի կողմից: Հուշարձանագետը վրդովմունք է հայտնում այն առնչությամբ, որ եկեղեցին շահագրգռված է ազգին խավարի մեջ, այն է` անգրագետ վիճակում պահելու հարցում, որպեսզի սնունդ առնի այդ ամենից:
Ըստ Կարապետյանի, հայ ժողովրդի հիմնարար խնդիրների հիմքում են Հայ առաքելական եկեղեցու կողմից քարոզվող արժեքները, քանի որ ցանկացած ազգային տեսակ իր հավատքի գաղափարաբանության պտուղն է: «Այն օտար սերմերը, որ ցանվել են եկեղեցու կողմից, իրենց օտար պտուղներն են տվել: Եվ մենք ավելի քան 1700 տարի կեղծիքի մեջ ենք ապրում»,- ասում է նա:
Ըստ գիտնականի, Հայ առաքելական եկեղեցին մի աղանդ է, որն, ի տարբերություն ժպիտով, գումարով և գրականությամբ Հայաստան խուժող այժմյան աղանդների, 1711 տարի առաջ արյունով և ավերով է մտել Հայաստան: «Այդ իսկ պատճառով Հայ առաքելական եկեղեցի անունով աղանդն ինձ համար մերօրյա նորամուտ աղանդներից ոչնչով տարբեր չէ»,- հայտարարում է Սամվել Կարապետյանը:
Նա կարծում է նաև, որ հայկական հեռուստաեթերը ողողած սերիալները ազգը բժժեցնելու թմրեցնելու, հիմարացնելու ու, լայն հաշվով, խավարի մեջ պահելու այն նույն միջոցն են, որին վարպետորեն տիրապետում և դարեր ի վեր գործարկել է Հայ առաքելական եկեղեցին:
Ըստ Կարապետյանի, դարերի ընթացքում մենք պետականություն չենք ունեցել հենց Հայ առաքելական եկեղեցու պատճառով: «Եկեղեցին ինքն է երկու անգամ պետականություն գերեզմանել: Այսօր էլ այն մտածում է բացառապես իր եկամուտի մասին ու թքած ունի ազգի վրա»,- ասում է նա:
«Չենք լռելու»-ի խնդրանքով Սամվել Կարապետյանը, հայտնի սկանդալից մեկ տարի անց, մեկնաբանեց իր ներկայությամբ Կաթողիկոսի արտահայտած դարակազմիկ արտահայտությունն այն մասին, որ ինքը «գործ չունի սարերում գտնվող վանքերի և եկեղեցիների հետ»: Հիշեցնենք, որ անցյալ տարվա հուլիսին Կաթողիկոսի մամուլի քարտուղար Վահրամ քահանա Մելիքյանը հերքել էր, որ նման բան տեղի է ունեցել:
«Այդ ուրացումը ես վերագրում եմ այդ քահանայի ազնվությանը: Ինքը այնքան ազնիվ է, որ չի կարող հավատալ, թե Կաթողիկոսը նման բան է ասել»,- ժպիտը դեմքին մեկ տարի անց ասում է հուշարձանագետը:
Գիտնականը պնդում է, որ Հայ առաքելական եկեղեցին օտարին ծառայելուն վարժված կառույց է, և դրա համար նրա գոյությունը հանդուրժվել է մեզ տիրած ազգերի կողմից: Հուշարձանագետը վրդովմունք է հայտնում այն առնչությամբ, որ եկեղեցին շահագրգռված է ազգին խավարի մեջ, այն է` անգրագետ վիճակում պահելու հարցում, որպեսզի սնունդ առնի այդ ամենից:
Ըստ Կարապետյանի, հայ ժողովրդի հիմնարար խնդիրների հիմքում են Հայ առաքելական եկեղեցու կողմից քարոզվող արժեքները, քանի որ ցանկացած ազգային տեսակ իր հավատքի գաղափարաբանության պտուղն է: «Այն օտար սերմերը, որ ցանվել են եկեղեցու կողմից, իրենց օտար պտուղներն են տվել: Եվ մենք ավելի քան 1700 տարի կեղծիքի մեջ ենք ապրում»,- ասում է նա:
Ըստ գիտնականի, Հայ առաքելական եկեղեցին մի աղանդ է, որն, ի տարբերություն ժպիտով, գումարով և գրականությամբ Հայաստան խուժող այժմյան աղանդների, 1711 տարի առաջ արյունով և ավերով է մտել Հայաստան: «Այդ իսկ պատճառով Հայ առաքելական եկեղեցի անունով աղանդն ինձ համար մերօրյա նորամուտ աղանդներից ոչնչով տարբեր չէ»,- հայտարարում է Սամվել Կարապետյանը:
Նա կարծում է նաև, որ հայկական հեռուստաեթերը ողողած սերիալները ազգը բժժեցնելու թմրեցնելու, հիմարացնելու ու, լայն հաշվով, խավարի մեջ պահելու այն նույն միջոցն են, որին վարպետորեն տիրապետում և դարեր ի վեր գործարկել է Հայ առաքելական եկեղեցին:
Ըստ Կարապետյանի, դարերի ընթացքում մենք պետականություն չենք ունեցել հենց Հայ առաքելական եկեղեցու պատճառով: «Եկեղեցին ինքն է երկու անգամ պետականություն գերեզմանել: Այսօր էլ այն մտածում է բացառապես իր եկամուտի մասին ու թքած ունի ազգի վրա»,- ասում է նա:
«Չենք լռելու»-ի խնդրանքով Սամվել Կարապետյանը, հայտնի սկանդալից մեկ տարի անց, մեկնաբանեց իր ներկայությամբ Կաթողիկոսի արտահայտած դարակազմիկ արտահայտությունն այն մասին, որ ինքը «գործ չունի սարերում գտնվող վանքերի և եկեղեցիների հետ»: Հիշեցնենք, որ անցյալ տարվա հուլիսին Կաթողիկոսի մամուլի քարտուղար Վահրամ քահանա Մելիքյանը հերքել էր, որ նման բան տեղի է ունեցել:
«Այդ ուրացումը ես վերագրում եմ այդ քահանայի ազնվությանը: Ինքը այնքան ազնիվ է, որ չի կարող հավատալ, թե Կաթողիկոսը նման բան է ասել»,- ժպիտը դեմքին մեկ տարի անց ասում է հուշարձանագետը:
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire